Taikasieniforum

Rihmasto leviää...
It is currently 06.09.2010 22:13:57

All times are UTC + 3 hours

Post new topic Reply to topic  [ 24 posts ]  Go to page Previous  1, 2
Author Message
 Post subject: Re: Dimetyylitryptamiini (DMT)
PostPosted: 29.01.2010 14:27:10 

Joo. Sellaisia nettisivuja löytyy aika runsaasti, joista voi Paypalilla tilata valmiiksi jauhettua Mimosa Hostiliksen juurikaarnaa. Tuli tuossa taannoin tilattua Brasiliasta 750g ja ihan nätisti meni tullistakin läpi. Toimitus kesti pari viikkoa. Alkaloidien perusteellinen erottelu on suhteellisen helppoa, mutta aikaavievää. Projekti vaatii pieniä sijoituksia muutamiin katalyyttiaineisiin, joita saa apteekista ja rautakaupoista. Trippipediasta löytyy tek100-ohjeet erotteluun. Niitä olen itse hyödyntänyt.

http://trippi.info/trippipedia/DMT

Erotteluprosessi vaatii vähän paneutumista, mutta on sen arvoista. :wink:

Ylivoimaisen parhaaksi tavaksi hyödyntää eroteltuja alkaloideja olen havainnut niin kutsutun The Machinen, eli virallisen dmt-piipun.

Tarvikkeet:
- Lasinen viinapullo
- Väline, jolla pullon pohjaan saa tehtyä reiän
- Brilloa ( =kattilan puhdistukseen käytettävää metallista kierukkapalloa, muistuttaa teräsvillaa, saa tavarataloista, esim. Robin Hood, Carlson, Prisma)

Pala brilloa tungetaan pullon kaulaan, kannattaa kuumentaa kerran ennen käyttöä, jotta mahdolliset haitalliset yhdisteet poistuvat brillosta. pieni hippunen DMT-kiteitä/suolaa sijoitetaan brillon sisään ja kuumennetaan. Pullo alkaa lähes välittömästi täyttyä maitoisen valkoisella, muovinhajuisella höyryllä. Höyry alkaa kiteytyä pullon seiniin melko nopeasti, joten se täytyy käyttää nopeasti inhaloiden pullon pohjaan tehdyn reiän kautta. Toimii takuuvarmasti.

Image

Image

Profile  

PostPosted: 06.02.2010 16:12:09 

Keksinpä aihetta lukemalla lääketieteellisen teorian.

Keho tuottaa itse DMT-psykoaktiivista ainetta. Hortonin syndroomaa voi hoitaa psykedeeleillä. Hortonin syndrooman syy on lääketieteelle tuntematon.

Olisiko niin, että hortonin syndrooma johtuu itse asiassa kehon DMT:n tuotannon häiriöstä? Tämän puolesta puhuisi sekin, että muutkin psykedeelit toimivat lääkkeenä paikaten olettamaani kehon DMT-puutostilaa. Myös sekin olisi argumentti tämän puolesta, että terapeuttinen vaikutus tulee reilusti alle viihdekäyttöannoksilla, eli samoilla tasoilla, mitä keho itsekin tuottaa.

Oma hortonin kohtaukseni iskee yleenä kerran päivässä joskus iltapäivällä, ja kestää noin tunnin. Selittyisikö tämä sillä, että unen aikana kehoon erittynyt DMT loppuu iltapäivällä, tai tuotanto muusta vaikutuksesta häiriintyy tuolloin. Kivun aiheuttama stressi puolestaan lisää DMT:n tuotantoa, ja lopettaa kohtauksen n. tunnissa.

Olen myös välttynyt kohtauksilta nukkumalla päivät ja valvomalla yöt. Ehkä tuo DMT-häiriö voisi liittyä jotenkin valon määrään.

Profile  

PostPosted: 07.02.2010 23:13:46 

Kiehtovaa, vaikken osaakaan arvioida ajatusta miltään muulta kuin mutupohjalta.

Mä olen miettinyt, että sen lisäksi että ulkoisesti nautitut psykedeelit voivat jollain tavalla täydentää DMT:n toimintaa, voisi olla mahdollista myös se, että ulkoisesti nautitut psykedeelit myös lisäisivät DMT:n eritystä?

Profile  

PostPosted: 12.02.2010 15:10:00 

Onnistuisiko ayahuasca-vaikutuksen saaminen ihan vain aurorixia ja ruokohelpiä popsimalla? Entäs mustaherukka+ruokehelpi? :twisted:

Profile  

PostPosted: 12.02.2010 18:49:17 

Olli wrote:
Onnistuisiko ayahuasca-vaikutuksen saaminen ihan vain aurorixia ja ruokohelpiä popsimalla? Entäs mustaherukka+ruokehelpi? :twisted:

Ruokohelpen DMT-pitoisuudet ovat käytännössä niin pienet että siitä ei taida olla hyötyä eristämättä.

Muistelisin, ettei aurorix ole "oikeanlainen" maoi?

Profile  

PostPosted: 13.02.2010 01:09:18 

Quote:
And God said, Behold, I have given you every herb bearing seed, which is upon the face of all the earth, and every tree, in the which is the fruit of a tree yielding seed; to you it shall be for meat. -Genesis 1:29
mmjee mut se kieletty hetelmä oli dmt kun siitä tulee jumalan kaltaiseksi tietää hyvän ja pahan:D

Profile  

PostPosted: 15.02.2010 21:56:44 

Itse en ole yhtäkään laitonta psykedeeliä koskaan kokeillut, mutta luin että joillakin tulee pienemmillä annoksilla esim. värien syvenemistä.

Itse koen värit syvempinä ja ikään kuin selkeämpinä ja suurempikontrastisina hetken unesta heräämisen jälkeen. Tietokoneen LCD-näyttökin vaikuttaa tuolloin tuottavan laadukkaampaa kuvaa. Olisiko niin, että unen aikana erittynyt DMT vaikuttaa vielä tuon kymmenisen minuutin vaikutusajan vielä nukkumisen jälkeenkin?

Profile  

PostPosted: 17.02.2010 13:10:49 

Olli wrote:
Itse en ole yhtäkään laitonta psykedeeliä koskaan kokeillut, mutta luin että joillakin tulee pienemmillä annoksilla esim. värien syvenemistä.

Itse koen värit syvempinä ja ikään kuin selkeämpinä ja suurempikontrastisina hetken unesta heräämisen jälkeen. Tietokoneen LCD-näyttökin vaikuttaa tuolloin tuottavan laadukkaampaa kuvaa. Olisiko niin, että unen aikana erittynyt DMT vaikuttaa vielä tuon kymmenisen minuutin vaikutusajan vielä nukkumisen jälkeenkin?

Onhan se mahdollista, mutta itse uskoisin johtuvan lähinnä silmien tottumattomuudesta kirkkaaseen valoon. Itse en ainakaan herättyäni pysty menemään heti tietokoneelle vaan ensiksi on avatava verhot että silmät tottuvat valoon.
Itse en ole vielä perehtynyt DMT:niin käytännössä mutta olen keskustellut ainetta käyttäneiden kanssa ja kuulemma värien kirkastuminen on todella huomattava ja uniikki kokemus.

--

DMT:llä on kuulemma tapana antaa vinkkejä haettaessa optimaalista set & settingiä.
Yksi kaveri kertoi ettei ole saanut spicea toimimaan kunnolla jos hänellä on ollut vähäinenkin kiire selväksi tai epävarmuus ympäristön rauhallisuudesta. Täytyy pyhittää aika ja paikka spirituaaliselle toimitukselle. Ymmärtäähän sen että "pitää olla rauhassa sillä välin kun on käymässä jossain muualla."

Jännittävä oli myös kuulla luonehdintoja DMT:n tiedostavaisuudesta.
"Se on joku, ja se joku ei ole tältä planeelta."

Profile  

PostPosted: 17.02.2010 21:52:57 

Himoitsen tätä ainetta. Joku päivä vielä..

Profile  

Post new topic Reply to topic  [ 24 posts ]  Go to page Previous  1, 2

All times are UTC + 3 hours