Joo. Sellaisia nettisivuja löytyy aika runsaasti, joista voi Paypalilla tilata valmiiksi jauhettua Mimosa Hostiliksen juurikaarnaa. Tuli tuossa taannoin tilattua Brasiliasta 750g ja ihan nätisti meni tullistakin läpi. Toimitus kesti pari viikkoa. Alkaloidien perusteellinen erottelu on suhteellisen helppoa, mutta aikaavievää. Projekti vaatii pieniä sijoituksia muutamiin katalyyttiaineisiin, joita saa apteekista ja rautakaupoista. Trippipediasta löytyy tek100-ohjeet erotteluun. Niitä olen itse hyödyntänyt.
http://trippi.info/trippipedia/DMTErotteluprosessi vaatii vähän paneutumista, mutta on sen arvoista.
Ylivoimaisen parhaaksi tavaksi hyödyntää eroteltuja alkaloideja olen havainnut niin kutsutun The Machinen, eli virallisen dmt-piipun.
Tarvikkeet:
- Lasinen viinapullo
- Väline, jolla pullon pohjaan saa tehtyä reiän
- Brilloa ( =kattilan puhdistukseen käytettävää metallista kierukkapalloa, muistuttaa teräsvillaa, saa tavarataloista, esim. Robin Hood, Carlson, Prisma)
Pala brilloa tungetaan pullon kaulaan, kannattaa kuumentaa kerran ennen käyttöä, jotta mahdolliset haitalliset yhdisteet poistuvat brillosta. pieni hippunen DMT-kiteitä/suolaa sijoitetaan brillon sisään ja kuumennetaan. Pullo alkaa lähes välittömästi täyttyä maitoisen valkoisella, muovinhajuisella höyryllä. Höyry alkaa kiteytyä pullon seiniin melko nopeasti, joten se täytyy käyttää nopeasti inhaloiden pullon pohjaan tehdyn reiän kautta. Toimii takuuvarmasti.